wtorek, 18 marca 2014

Na dobry początek...

Cześć wszystkim!

Jestem Evav, mam 12 lat. Może już mnie znacie z bloga o smokach, a jeśli nie, to możecie zajrzeć i dowiedzieć się paru rzeczy.
smoki-nietypowapasja.blogspot.com  . Może wydaje się to dziwne, ale ten blog będzie o przygodach... Ogórków, a konkretnie zaklętych ogórków kiszonych mieszkających w mrocznym lesie, i innych wymyślonych przeze mnie stworach.

Skąd pomysł?

Kiedyś miałam napisać baśń jako wypracowanie na język polski. Nie miałam żadnego pomysłu, a te nieliczne, które wpadły mi do głowy zapisywałam na kartce. W pewnym momencie, żeby popisać się przed koleżankami, narysowałam małego ogórka kiszonego z tycimi łapkami i dzidą w ręce. Dziewczyny zaczęły się śmiać, a ja pomyślałam, że to wcale nie jest głupi pomysł...
  Minęło trochę czasu, a ja pomyślałam o przyszłości moich ogórków, i wtedy mnie olśniło- BLOG.
           Taka oto jest historia plemienia zaklętych ogórków kiszonych :)

2 komentarze:

  1. Będę tutaj zaglądać ♫♪♫

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe XD Zobacz zwiastun mojego bloga: Link na moim blogu XD

    OdpowiedzUsuń